fredag

nej usch på mej ! förlåt att jag inte skrev ngt igår men mitt schema var helt fullt eftersom att jag först städade mitt rum och det tog sin tid & sedan tränade. Aja, nu är jag här iaf :) slutade halv tolv idag för att yvonne skulle på begravning (a) av indiskas grundare om någon är intresserad (?):O idrott som första lektion, och typ första gången ngn sa att jag var snabb :O & dt var lxm henke som sa dt och han är ju aas snabb :S aja, blir inte stallet idag, hinner inte till innebandy matchen då, så jag skippar ridningen fast vi har endå teori :/ aja, ska till amanda typ klockan tre och då tar vi & malin tåget till typ älvsjö elr ngt. jag är faktiskt riktigt taggad på att vinna den här jäkla matchen ! och efter det hela cupen såklart :) men nu blir det packa innebandy sakerna och sen åker jag väl. pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0