fredag/lördag

skrev ju inget igår, men nu för tiden sitter jag nästan aldrig vid datan . men jag ska försöka skriva iaf ett inlägg varje dag. men igår hände det väl inte så jättemkt . idrott i skolan, vi hade lasse lundstedt och man fick typ göra vad man ville så vi hoppade hopprep (hahaha) x) dt var fetingkul för jag har inte gjort dt sen typ i trean .  efter skolan drog jag och mamma till stallet och dt var inte precis någon överraskning att jag skulle ha sirre ponnybus :D<3 nån har typ slagit honom elr skrämt honom för man får inte röra hans vänstra del av rumpan och inte heller kratsa vänster hov :/ stackarn .  det gick väl ganska bra iaf, vi hoppade och sirre var jätteduktig . min ängel utan vingar . sen på kvällen kom jag hem och så . tittade på tv typ . nu vaknade jag för en liten stund sen och har tittat jättelite på tv . idag blir det innebandy match för min del . kommer inte ihåg vilka vi ska möta, men det är hemmamatch iaf . efter så drar jag väl hem och så . vad ska ni göra idag ? :) kanske slaggar hos nån kompis eftersom jag och syrran är ensamma idag, brukar alltid bli så tråkigt . men jag skriver kanske lite senare och förhoppningsvis imorgon . pussar <3


Kommentarer
Postat av: eleonor

Vadå tråkigt? Jag är ju fetingrolig!!

2008-09-27 @ 21:03:41
URL: http://elundbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0