grattis <3

idag fyller dom allra bästa tvillingarna år dåra :D tom & bill kaulitz blir 19 år idag, grattis killar ! <3

slutade 13.15 & då gick jag hem och var lite social med hundarna & nu sitter jag här vid datan. msn med lina, lina, vanessa, anders & stoffe. Har träning idag, men ska bara titta på. Fast blir ju lite sugen när man sitter där och tittar bara, men får väl nöja mig med det och kanske träna på torsdag istället. På lördag är det KM för friidrotts klubben och klart man är med , haha :) Ska börja med läxan nu, skriver nog på datorn, mycket ojobbigare :) Hoppas i allafall att det kommer många söta till träningen, som typ amanda (mest känd som skalman av mej), musse, jossan, lindha & alla andra söta (: Slutar 15.00 imorgon så då blir det väl lite chill hemma före träningen (om jag ska träna alltså). men nu ska jag skriva uppsatsen till imorgon.

Alexandra Lundbladh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0