johanna nellie munkhammar



utan dig skulle livet inte vara samma sak. utan dig skulle allting bli så sjukt tråkigt. utan dig vet jag inte ens om jag skulle existera. jag är så sjukt glad att jag har dig. jag har känt dig i snart tre år, och hela tiden har jag fått så sjukt fina stunder med dig. jag kan prata med dig om allting, och varje gång jag är i närheten av dig så blir jag på så bra humör. som i torsdags när vi räknade dina skrattanfall på en dag och vi tillslut kom fram till 13. du är som en ängel utan vingar för mig. så himlans underbar. det finns inte tillräckligt med ord för hur glad jag är att ha dig. jag kan vara plåstret på dina sår, ljuset i det mörka, färgklicken i din svarta värld. jag är allting du vill at jag ska vara. för bara jag har dig, så behöver jag ingen annan. jag hoppas verkligen att alla någon gång får träffa dig, elr att alla har någon lika perfekt och bra som dig . har ni någon? jag älskar dig otroligt mycket våran egna tant, tack för att du finns. <3


Kommentarer
Postat av: K

visstvisst kan jag de. säg bara hur du vill hare :)

2008-09-27 @ 16:50:36
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0