lördagen

hej hopp (a)
gick ju till min innebandy match och så . den gick åt helvete kan man ju säga, förlust med 1-0 . det är väl bara att inse, vi S U G E R ! aja, efter matchen gick jag hem och duschade och sen vid kvart över fem träffade jag josse, uttis, jojo, larsson, anton, anders, lollo och nicke. vi var bara en liten stund sen drog alla så jag och josse var hos henne. sen drog jag hem när dom skulle äta vid typ halv sju kanske och sen vid sju ringde emma och sa att typ alla utom josse var hos anton och tvingade mig dit. var med dom ett tag och sen stack jag hem halv åtta. pratade med josse och så . åt oxå, tacos blev det, gottigt (a) nu har jag nyss varit ute med hundarna och snackar med natta på msn . vad gör ni ikväll då ? :) smsa gärna, om ni inte har nummer så var inte blyga med att fråga ! pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0