måndag

hejhej :)
idag är jag inte lika depp, men är förkyld och har ont i magen, så början på dagen var väl inte jättebra. men jag åt lite frukost, tvättade håret och fixade mej. sen vid 9.30 mötte jag filliplutten (elsa) och då blev jag på lite bättre humör :D ganska seg dag, fast ändå okej. Yvonne kom tillbaka idag och hon berättade om ungern , intressant ! elr inte . sen tittade vi på en film om kina i en TIMME . usch vad b men dt var fett sköna apor med, så jag somnade iaf inte. sen hade vi tyska som sita lektion och då höll vi på medatt räkna . jag fattar nästan ingenting . som typ zweiundzwanzig (?) . dt är typ 22 ? stör mig på tyska . nästa vecka börjar vi med franska, det enda jag kan säga på franska är nöff för att dt betyder nio ? aja, ska inte klaga . efter skolan gick jag och filliplutten hem och käkade mellis och försökte få låtarna på min gamla skiva som våran förra skola spelade in till datan men dt gick piss . hade innebandy träning och har ju ny klubba så det gick inte så bra, måste försöka vänja mej vid den . gjorde bara ett mål, piiinsamt ! hur har eran dag varit ? :) min var ju mest en klagdag och jag har klagat på allting . och för att fortsätta lite så hatar jag nästan hösten, det enda bra med den är att den har fina löv . nästan inget annat . men aja, hoppas ni har haft en bra dag iaf . pussar <3

Kommentarer
Postat av: Andrine

okej :) <3

2008-09-23 @ 16:19:20
URL: http://aaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0