onsdag

onsdag igen då :) tyska som första lektion , höll på lite med djur och sånt . lunch tjugo över elva och dt blev biffstroganoff , usch & blä . aja, kul att ngn gillar maten (?) hade slöjd som sista idag , håller på me det där jäkla pennfodralet fortfarande men har ingen aning om vad jag ska göra med det sen ? hihi, karin (läraren) sa att vi var hennes bästa klass (a) btw så sydde jag mej nästan i tummen , har redan gjort dt en gång , snyyyft . aja, efter skolan gick jag och lilla louise hem i regnet och drack varmoboy . sen tog vi min cykel till orrvägen och lirade nigger med mini emma , tönt helena & tant jojo (a)<3 sen vid kvart i fem skulle lollo äta frö hon skulle på träning så då stack vi till emma och hämtade hennes och helenas cyklar och sen åkte vi till mig och släppte av mig ochs en åkte dom väl vidare till tant . när jag kom hem pluggade jag lite sen tog jag en dusch och nu sitter jag här och väntar på maten (a) aja, vi hörs väl imorn elr senare ikväll . har nog inga speciella planer för kvällen men en dagens kommer upp strax . pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0