onsdag

hejhopp !
jag ska försöka gå upp tidigare på morgonen så att jag hinner skriva ett litet inlägg innan jag drar till skolan eftersom jag aldrig skriver direkt efter heller :/ men skoldagen idag var iaf helt okej . började med tyska, den lektionen var fettchill . efter det hade vi nmog matte ? jag hatar matte, hatahatahata ! men iaf . vi hade iaf massa lektioner och till lunch var dt nåra typ biffar som smakade kebab men dom såg endå helt skarriga ut :S sen vid ett kom typ A non smoking generation (?) och snackade med oss om att man inte ska röka och blablabla . men den snubben som var hos oss var aaasskön, så dt var lite kul (a) sen skulle vi spela ngn pjäs på sju pers, och självklart skulle jag vara med... jag skulle vara en moppe (?) och den var helt nytrimmad oxå så jag fick brumma typ hela tiden . haha . asso jag garavde hela tiden, fyfan asso . menmen, efer plugget var jag med josse, emma, jojo, anders, krister, marcus & anton ! men nu är jag här hemma och ska strax äta . men vi hörs väl imorgon ? pussar på alla iaf <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0