söndag

hejhej :)
igår drog jag & josse till haninge c och tittade lite , fick oxå med mig en klänning hem (a) visar senare . vi tog typ 10.31 tåget och gick runt lite där . jag köpte hårspray & sen gick vi typ och käkade på donken *muums* . när vi kom hem träffade vi jojo, emma, helena & emilia så vi snackade lite med dom och se stack dom . vi gjorde lite olika saker och sen gick vi till lida och gungade lite & där va emilia, helena, jojo, emma, krister och isac . var med dom ett tag men sen frös vi nästan ihjäl så vi gick hem (a) sen på kvällen pratade vi i telefon med massa olika . vid elva fanns dt ingen att snacka med längre , så då ringde vi jakob och han ville snacka med oss . & så körde vi skp med hnm . jag diggar hans telefonsvarare (a) aja , kom hem idag typ halv ett och då fixade vi oss och sen träffade vi krsiter & isac men dom var inge roliga så sen kom emma, jojo , helena & anton och då var vi alla . sen drog jag hem typ halv fem för att jag skulle städa rummet lite . ska äta lite om en stund och sen 20.15 är det bandy träning . hoppas ngn typ kommer & möter mej när träningen slutar för dt är så ensamt att gå annars (a) aja , nu blir dt väl lite msn och så . pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0