Tisdag

Nämen tjinixen ! :)
Slutade 15.00 idag . Först hade vi lite läsning och sedan idrott, haha vi fick ha lasse på idrotten :D han är skön (a) vi skulle köra brännboll fast med en fotboll och man fick bara skjuta bollen . jag som hade glömt gympa skor fick ha mina ballerina skor (illaa) så varje gång jag sköt flög min vänstra sko iväg, smidigt ! (a) vi körde A tjejerna mot B tjejerna , och ni kan ju bara gissa vilka som vann, dom bästa som vanligt *mallig min* (a) äckliga fiskpinnar till lunch :/ jaja, efter skolan var jag med josse och vi lekte pluggisar och pluggade lite till provet och engelska läxan . sen tyckte Krille & Isac att vi skulle va med dom så då träffade vi dom i hammarängen . Sen tog josse halv sju tåget till sin pappa och jag cyklade hem och städade lite och tog en vaarm dusch eftersom jag frös så jäkla myk . Sen direkt efter att jag duschat ropade pappa att det var mat så då åt jag god pasta sallad och nu sitter jag här (a) Syster kommer hem om ett tag från tyskland , wiiie :D aja, nu blir det väl lite musik & så för min del . pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0