tisdag

nämen tjenare !
slutade 15.00 idag och dt kändes helt okej, dagen gick rätt fort . okej lite grejer som hände i skolan idag då . hade idrott imorse, körde lite olika grejer med 6b . sen efter idrotten var josse fääääätt smart *not* och stängde av emmis mobil & hon kunde inte pin koden så jag och emmi gick hem till henne på lunch rasten och letade efter den, men vi hittade den inte :O dt var äckel lunch så vi åt en banan hos emmi och sen gick vi tillbaka . jag fortsatte mobba emma som vanligt (a) ni vet den där reklamen ; känn dej som hemma aaaaahaaa . den iaf, ist så säger man såklart ; känn dej som emma aaahaaa . (a) och den där låten på ngt språk som går typ ela elaa elaaela elaa .  den sjunger man oxå emma ist och blir lika glaad varje gång (a) aja, efter skolan var jag med josse och sen efter en stund ringde emma och frågade om vi ville göra ngt med henne . vi var med henne och vi var typ ute på josses baksida och vid lida, våran hemmaplan (a) sen vid halv sju kom jag hem och gick ut med vovvarna . fett kallt :O nu sitter jag iaf här med engelska boken och msnar med jojohanna, och väntar på maten . men nu får ni ha det så trevligt så kmr det in kanske en dagens och iaf en bild på dom sötaste som lever på jorden (a)<3 pussen <3

Kommentarer
Postat av: elllaan

alux ! man ska sjunga ellaaaaan ellaaaan på den dära låten (a) :)<3

2008-09-17 @ 13:08:53
Postat av: A

haha, dt funkar oxå ! saknar dej mega bajs mkt storsiz ! (a)<3

2008-09-17 @ 17:49:04
URL: http://aluxl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0