tråk-söndag

hej igen . riktig tråk-söndag idag . har absolut ingenting att göra förutom att städa rummet . känner mej helt depp när det är såhär tråååk . tänkte pallra mej ner till konsum och köpa ngn tidning som jag kan roa mej med iaf . sen kanske jag ringer till tvin och fortsätter med våra london planer som vi har (vi ska flytta till london och dela lägenhet och jaga mcfly (a)). om det är någon som vill smsa är det bara att bomba mej med sms . jag looovar att svara . får väl passa på att säga att ni får ha en riktigt bra dag innan jag dör i tråk-feber. tråkiga kramar <3

Kommentarer
Postat av: C h r i s t i n e -

Härligt :) jo det är bara bra här också.

Haft en bra dag ?

2008-09-21 @ 19:10:13
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0