Träningen

Hade tänkt att skriva lite om dagens träning, läs om du är intresserad :)
Träningen :
Började såklart med att bygga upp sargen (för innebandy). Hade lite uppvärmning och körde några övningar. Först en övning där man är två lag och två spelare blir liksom en spelare tillsammans. Båda ska hålla i en klubba och man får aldrig släppa den, så ni måste springa tillsammans, skjuta tillsammans, ja exakt allting. Sen en passningsövning där det är fem spelare som står som i en tärning. Och sedan två övningar till tror jag. Efter det körde vi match och det var fasen den jobbigaste träningen någonsin. Shit vad trött jag var efteråt. Men nu har jag precis käkat upp mitt äpple och ska hoppa in i duschen. Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0