tre dagar

ooops ! sorry för sjukt dålig uppdatering, men var aldrig inne på datorn i fredags och inte igår heller :O men i fredags då : idrott på morgonen och vi var i konsum parken . efteråt hade vi lektion 9.50 - 11.30 men såklart kom ingen lärare så jag och josse hänkade med max och viktor till konsumparken och gungade . sen när vi kom tillbaka kom elisabet (tyskalärare) så vi fick gå in i klassrummet och göra vad vi ville :/ dt var chill, så jag läste lite och pratade med josse (a) sen efter skolan var jag självklart i stallet (a) jag hade sirre ponnybus <3 dt gick ganska bra, hade markarbete . sen träffade jag och nåra andra nya fritidsledaren och pratade lite med henne :) sen kom jag hem och sånt . gick väl och la mej vid tio eftersom jag skulle upp typ 6.45 .
lördagen :
spelade match runt 9.00 . det gick inte bra alls förlorade med 6-1 men annar spelade vi väl ganska bra . på hem vägen åkte vi förbi länna för att dt var värsta rean på go . där blev det ett par kempa skor för mig och en innebandyklubba . båda grejerna kostade 300kr tror jag . elr innebandy klubban var dt halva priset på och skorna hade kostat 1000kr . visar bilder sen om jag orkar . a´ja, sen åkte vi hem och käkade lunch . vid 13.15 skulle 95orna spela match så jag gick ner till hallen och tittade . dom vann med 4-3 :D sen tänkte jag gå hem men tittade oxå på herr juniorerna där dt inte gick jättebra, förlust 3-1 . sen vid sex kom evelina och sen slaggade hon här .
idag har jag inte gjort så mkt ännu . evelina hade match så hon gick dit kvart i tolv . jag ska väl städa rummet idag och så . men aja, vi hörs väl kanske senare . pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0