trestenas sir antique

oooops, nu har jag varit slarvig med uppdatering igen så det blev ingenting igår :/ men var med josse då och så var vi lite med jojo, lollo, helena, emilia & jennifer . sen vid åtta följde jag josse till tåget, fett kallt dt var ! höll på att frysa ihjäl . aja, slutade 12.50 idag och då gick jag typ hem och åt lite och sen åkte jag te stallet. träffade cl, emma korvis, lisa & tina (a) jag skulle rida sirre så fixade min bebis fettfin och sen var han jätteduktig oxå (a)<3 fläxfläx kom till stallet och jag kramade ihjäl henne (a) hade saknat min issus ju . men sirre gick iaf asfint på lektionen, han har lite svårt att hänga med bara när det går så många större ponnyer med på våra lektioner. men det fixade sej :) sen var jag med natta och annä och sen när dom skulle rida så var jag i stallet med servus & sirre lite (a) nu har jag precis duschat och sitter här iaf . dt blir väl en myskväll och så idag . aja, pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0